Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 8 kwietnia 2016

W bieli - część II

Wiecie już, co powstało jako pierwsza część zestawu >>KLIK<<. Pisałam też, że zamierzam zrobić kapelusik, i - najważniejsze - udało się. Tak więc powstał zestaw do chrztu - buciki i kapelusik/ czapeczka. Cieszę się, że zdążyłam na czas.




Nie miałam czasu wcześniej dodać wpisu, ale może to i dobrze, bo Art-Piaskownica niespodziewanie wyszła na przeciw moim obecnym zainteresowaniom proponując temat zabawy: Przyda się... dla dziecka. Moje szare komórki zaczęły prześcigać się w wymyślaniu, co mogłabym zrobić nie tylko mojemu dziecku. Zapewniam Was, że wachlarz pomysłów jest dość szeroki.


Tak wygląda cały zestaw.

Materiały: włóczka YarnArt Gold,
100g/ 400 m; col. 9362;
92% akryl, 8% poliester;
szydełko 1,75 mm.
Wymiary: buciki: długość stopy - 10 cm,
czapeczka: obwód - 44 cm.
Wzór: buciki - "Sabrina Buciki", 3/2015;
czapeczka - prawdopodobnie znaleziony na chomikuj.pl.



A skoro jesteśmy jeszcze przy Art-Piaskownicy, to miło mi donieść, że w ichnim candy wygrałam śliczne podkładki pod kubki i np. czajniczek >>KLIK<<. Bardzo się cieszę, że stanę się ich właścicielką i serdecznie zapraszam Was do odwiedzenia bloga Eli.

~~//~~

I jeszcze coś z innej beczki. Pisałam, że spruję? Sprułam. Ale spokojnie, otulacz powstanie - zaczęłam już wszystko od nowa. Tym razem inaczej rozłożyłam koraliki, nie będą już wrabiane gdzie popadnie, tylko według schematu, który rozrysowałam. Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej; nie chcę utknąć na Lelewelu 1. Turnieju Dziewiarskiego 2016. 


~~//~~

Mój robótkowy zastój spowodowany jest także piękną pogodą, która pozwala mi niemal całymi dniami przebywać na dworze. A jest co robić dookoła. Czekam na deszczowy dzień, żeby zająć się czymś konkretnym w domu, ale póki co buszuję w ogródku. Chcę zmienić jego wygląd, bo strasznie nam się zapuścił ostatnimi czasy... Po trzech dniach zmagań ze szpadlem, gracą i grabiami widać już pierwsze efekty. Jak skończę, to zapewne pokażę, jak wiele można zmienić w ciągu kilku dni, a tymczasem pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za odwiedziny.

22 komentarze:

  1. Piękna czapeczka - cudny komplet na chrzest :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik!!! Ta włóczka chyba jest niesamowicie mięciutka:) Ja też lubię prace ogrodowe ale chyba dzisiaj pogoda nie pozwoli popracować:) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zgadza się, włóczka jest miła w dotyku, myślę, że jest dobra na robótki dla dzieci. Do ogródka biegam między jedną mżawką a drugą, zależy mi, żeby szybko skończyć; poza tym trzeba posadzić gdzieś wykopane kwiatki...

      Usuń
  3. Melduję, że dziś byłam na poczcie, podkładki wysłane. Jest mi niezmiernie miło, że wpadasz do mnie na bloga. Ja już też będę zaglądać. Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam. :) Będę czekać na przesyłkę.

      Usuń
  4. Śliczny komplecik dla malutkiej Laluni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczny komplecik, uwielbiam takie dodatki dla maluszków, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Szkoda tylko, że maluszki tak szybko z tych dodatków wyrastają.

      Usuń
  6. piękny zestawik delikatny i idealny na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, sprawdził się doskonale. Dziękuję. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)