Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 24 czerwca 2016

Pierwsza laurka tatusia

Serdecznie dziękuję wszystkim za miłe komentarza dotyczące książeczki sensorycznej. Bardzo cieszy mnie, że przypadła Wam do gustu. Wstępnie zaprojektowałam już następną, trochę nietypową, ale o wszystkim dowiecie się w swoim czasie.

Dzisiaj pokażę natomiast nasz mały rodzinny projekt, nad którym pracowały trzy osoby:
- mama, czyli ja - rzuciłam pomysł, właściwie sama sobie, gdyż moje kilkumiesięczne dziecko i tak nie zrozumiało, co będziemy robić; zadbałam o wykonanie i sprawowałam nadzór wszelaki;
- dziecko, czyli wyżej wspomniany prawie półroczny brzdąc, który użyczył swoich zgrabnych małych stóp i wszędobylskich dłoni, które ubrudzone farbą chętnie odcisnęłyby wszędzie, a na koniec trafiłyby do buzi, gdyby nie mamina czujność;
- tata... po prostu tata, który doczekał się swojego pierwszego dnia ojca i otrzymał od córki taką oto laurkę.



Obrazek ma wielkość 25 cm x 20 cm. Nie miałam specjalnych farb do ciała, więc użyłam zwykłej farby akrylowej. Naszej Niebieskookiej nic się z tego powodu nie stało. Już od dawna nosiłam się z zamiarem odciśnięcia stóp i dłoni naszej córeczki, a że trafił się taki pretekst, więc od zamiaru przeszłam do czynów. Myślę, że taki obrazek jest nie tylko prezentem dla tatusia, ale i wspaniałą pamiątką dla całej rodziny.

Obrazek zgłaszam do wyzwania Art-Piaskownicy - "Małe craftowanie".


4 lipca 2016 r. Nasza laurka otrzymała wyróżnienie >>KLIK<<. Dziękujemy! :)

16 komentarzy:

  1. fajna pamiątka - dziękuję za wspólną zabawę z Art Piaskownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna pamiątka. Zazdroszczę, że podobnej nie zrobiłam z córą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Niektóre pomysły należy od razu wprowadzać w życie, żeby nie uciekły potem w niepamięć.

      Usuń
  3. Takie laurki to bezcenne skarby!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowna i bardzo wyjątkowa. Będzie wspaniałym wspomnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie prezenty są najpiękniejsze :) super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna pamiątka! Dziekuję za zabawe z art-Piaskownicą

    OdpowiedzUsuń
  7. отличная идея! на память! спасибо,что творите с блогом Art Piaskownicą

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne stópki:)dzięki w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Oj, tak, te małe stópki są bardzo fajne. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)