Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 1 września 2016

Słoneczniki i róże

Nie, nie będzie to wpis o kwiatach czy ogrodnictwie. Dziś, w reporterskim skrócie, bez zbędnych opisów, chcę pokazać Wam kolczyki, które wczoraj zrobiłam. Pomysły na nie już od dawna miałam w głowie, tylko czasu na realizację jakoś brakowało. Do ich zrobienia zmotywowały mnie dwa wyzwania, jednak nie zdążyłam z wrzuceniem linka na czas... Ale za to kolczyki są. :-)

Słoneczniki - na wspomnienie słonecznego lata.



Długość z biglami: 5,5 cm.

Róże - małe i subtelne kolczyki.



Długość z biglami: 3,5 cm.

Ponczo także doczekało się końca - zeszło już z blokowania, teraz czeka na zszycie.


10 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki, tak jak piszesz słońce zamknięte w nich może być wspomnieniem nawet w chłodniejsze dni. Te w różyczki bardzo delikatne. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś uwielbiałam takie kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio sama jakoś rzadziej takie noszę...

      Usuń
  3. Śliczne kolczyki ;) Przypominają o przemijającym lecie ;)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)