Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 18 listopada 2016

Koci transfer

Zatęskniłam za jakąś małą, prostą formą twórczości i zainspirowana wyzwaniem Art-Piaskownicy popełniłam kocie kolczyki. Nie mam dziś weny na długi wpis, więc będzie krótko, zwięźle i na temat.




Z jednej strony kotek w całej okazałości, a z drugiej pozostawił po sobie jedynie ślady łapek.

Wymiary: długość - 6 cm (z biglami - 7,5 cm),
szerokość - 2,5 cm.

Kolczyki zgłaszam na wyżej wspomniane wyzwanie, którego tematem jest kot: Art-Piaskownica - Kot.


10 komentarzy:

  1. Krótko, zwięźle, na temat. Kot jaki jest, każdy widzi - przesłodki no i chyba trochę się nas wystraszył, bo uciekł. A kolczyki śliczne, proste, ale z pazurem. Hmmm kocim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że kolczyki spodobały się choć trochę. Czyj pazur tam widać, nie wiem, to był tylko taki mały koci eksperyment. ☺

      Usuń
  2. Bombowe - zwięźle, krótko i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kocie kolczyki!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i inspirację.☺

      Usuń
  4. Jakie kocie, sama bym takie chciała:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię transfery, takich jeszcze nie widziałam. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam czymś zaskoczyć.☺

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)