Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

czwartek, 24 listopada 2016

Na dobry początek

Kolejną książeczkę sensoryczną zaczęłam szyć może ze dwa miesiące temu, jednak dopiero dzisiaj ostatecznie skończyłam to, co wtedy zaczęłam. Trochę przeleżało czekając na czas i wenę twórczą. I tak oto na dobry początek mogę pokazać dwie strony książeczki.

Strona pierwsza - tytułowa, w tęczowych barwach...


...a strona druga słonecznie żółta.


Początek książeczki wzbudził zainteresowanie i skusił mnóstwem wstążeczek.


Książeczkę, w dokładnie jej pierwszą stronę, zgłaszam do wyzwania Art-Piaskownicy - Kolory tęczy.


6 komentarzy:

  1. Świetna książeczka! Piękny pomysł i piękne wykonanie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To jeszcze nie wszystko. Reszta wkrótce, mam nadzieję.

      Usuń
  2. Fajna książeczka :) Super wykonanie :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna książeczka, muszę zrobić podobną dla synka:)Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie, będzie miał fajną zabawkę i pamiątkę. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)