Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 18 stycznia 2017

Aniołek

Zmotywowałam się do sięgnięcia po igłę, kordonek i płótno, a właściwie to zainspirowałam się wyzwaniem Art-Piaskownicy pod tytułem "Anioł". Kiedyś chciałam zrobić taki mały anielski zastęp haftem Richelieu, ale do tej pory nie udało mi się. Teraz powstał drugi aniołek, według tego samego schematu co poprzedni. Haft Richelieu bardzo mi się podoba, nie odważyłam się jeszcze na zrobienie czegoś większego. Może w tym roku spróbuję.


Materiały: płótno, kordonek Ariadna Atłasek,
20 tex x 4, 10g/ 125 m.
Wzór: "Haft Richelieu", nr 2/14/53.
Wymiary: długość - 13 cm, szerokość - 8,5 cm.

Aniołka oczywiście zgłaszam do wyzwania Art-Piaskownicy.


17 komentarzy:

  1. Minimalistyczna praca, ale w tym chyba tkwi jej cały urok, bo prezentuje się przecudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny haft!
    Dziękuję w imieniu ArtPiaskownicy za udział w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny w swojej prostocie i misternym wykonaniu. Kiedyś też trochę haftowałam. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nad misternością muszę jeszcze trochę popracować. :)

      Usuń
  4. od lat przymierzam się do tego haftu i nie mogę jakoś...aniołek bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Polecam takiego aniołka na początek, albo jakąś inną mniejszą formę, żeby się od razu nie zniechęcić.

      Usuń

  5. Dzięki za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny!!! zawsze mi się ten haft podobał i chyba nawet coś dziubnęłam ale to bardzo misterna sztuka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zawsze można dziubnąć coś więcej, może spróbujesz?...

      Usuń
  7. Uroczy. Nie potrafię haftować, więc podziwiam umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Myślę, że szybko byś się nauczyła, zresztą ja też jeszcze się tego haftu uczę.

      Usuń
  8. świetnie wyszedł. powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)