Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 3 stycznia 2017

Najlepsze

Najlepsze i najserdeczniejsze noworoczne życzenia przesyłam wszystkim, którzy jeszcze pamiętają o mnie i moim blogu. Życzę Wam dużo czasu, kreatywności, wspaniałych pomysłów, a przede wszystkim zdrowia i sił, aby zrealizować jak najwięcej planów. 

Mam nadzieję, że uda mi się wrócić do w miarę regularnego blogowania i, oczywiście, do robótkowania. Dzisiaj rozprawiłam się z częścią szyciowych zaległości, jutro będę zmagała się dalej. Chcę w miarę szybko uwinąć się z książeczką sensoryczną, którą szyję, i zająć się innymi pracami. Oby tylko się udało. Trzymajcie kciuki. :-)

8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego na Nowy Rok, jak również spełnienia planów :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego co najlepsze i dla ciebie! i czekam z niecierpliwością na nowe projekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Postaram się być produktywna na miarę moich możliwości. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)