Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 15 stycznia 2017

Turkusowe śnieżynki

Śnieżynki w takim kolorze i formie zachwyciły mnie już dawno, bo w 2014 roku. Czy zaczęłam je wtedy od razu robić? Nie pamiętam. Z całą pewnością szydełkuję je już od ponad roku. I wcale nie zrobiłam jakiejś zawrotnej ilości, ot, tyle co dla siebie. W sumie jest ich 20 i w tym sezonie już nie będą zdobiły domu, ale przydadzą się następnej zimy. Tym samym rozprawiłam się z moim kolejnym ufokiem, ufff... Jeszcze ich kilka pozostało, więc zabieram się w tym roku do roboty. I, oczywiście, muszę się starać, żeby nie wyprodukować kolejnych.



Materiały: kordonek Ariadna Karat 8,
col. 526, 76 tex x 2, 10g/ 65 m.
Wymiary: średnica - ok. 9 cm.
Wzór: "Sabrina Robótki Extra - 
Szydełkowe Boże Narodzenie",
zeszyt 6/ 2014.

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam turkus no po prostu kocham, więc śnieżynki idealne dla mnie, moze kiedyś zamówię u ciebie, bo pasowałyby do wystroju w moim przedpokoju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam. :) Miło mi, że tak bardzo Ci się spodobały. :)

      Usuń
  2. Śliczne śnieżynki.
    U mnie w tym roku nie powstała ani jedna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) A czy co roku trzeba dziergać śnieżynki? ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ten kolorek mnie zauroczył.

      Usuń
  4. Przepiękne i takie bardzo śnieżynkowe w kształcie. Super!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nazwa zobowiązuje - śnieżynka ma być śnieżynką. :)

      Usuń
  5. Śliczne śnieżynki, przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne i w dodatku mój ulubiony kolorek ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Też mi się podoba.

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś takie miała.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)