Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Bociany

Bociany już dawno wróciły w nasze strony, a wraz z bocianami powracam i ja. Nie udaje mi się pogodzić życia rodzinnego, pracy zawodowej, wielu innych spraw i robótek. Doba jest za krótka albo nie umiem sobie tego czasu zorganizować. Cóż, spróbuje po raz kolejny wrócić do blogowania. Nie spodziewałam się, że ostatni wpis dodałam w styczniu; wiem, że było to dawno, ale żeby aż cztery miesiące temu?... Od tamtego wpisu zdążyłam uszyć czapkę i skleić kilkadziesiąt bibułowych magnolii - zdjęć brak.

Część minionego weekendu poświęciłam skończeniu wiosennego kompletu dla córeczki. W sumie roboty przy tym niewiele, ale swoje musiało odleżeć. 





Bawełniany materiał w bociany kupiłam w ubiegłym roku. Wtedy posłużył mi do uszycia książeczki sensorycznej i został spory zapas, który wykorzystałam do uszycia chustki. I jeszcze ciut ciut zostało.


Druga strona chustki i czapka zostały uszyte z szarej dzianiny.



I jeszcze słodka robótka...


Dziękuję wszystkim, którzy nie zapomnieli o mnie. Postaram się nadrobić blogowe zaległości. Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. Bociany urocze, śliczne. Dobrze, że wróciłaś i niczym się nie przejmuj - ważne, że jesteś :-)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. :) Postaram się coś wrzucić co jakiś czas.

      Usuń
  2. Wróciłaś ze smakowitościami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Na nowy dobry początek.

      Usuń
  3. Tak to czasem bywa, że zdarzają się dłuższe przerwy w blogowaniu. Spokojnie - nadejdzie czas, że wszystko się poukłada :) Komplet przepiękny Ci wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Wiesz, nawet nie zauważyłam, kiedy ten czas zleciał.

      Usuń
  4. Komplecik jest cudny i jak najbardziej się przyda w naszej obecnej aurze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, z pewnością! Dziękuję. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)