Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 28 kwietnia 2017

W świątecznym nastroju

Bynajmniej nie chodzi tu o długi majowy weekend, lecz o święta Bożego Narodzenia. Myślę, że w tym roku wystarczy mi ręcznie robionych kartek dla wszystkich. Inspiracją co do formy kartki stała się zabawa Uli, do której postanowiłam się przyłączyć. Kolorystyka także nie jest przypadkowa - sięgnęłam do zabawy w kolory w Art-Piaskownicy.









20 komentarzy:

  1. Świetna. Stonowana. Konkretna. Nie przeładowana. Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Idealnie skomponowana i nieprzeładowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka :) dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne porównanie na banerku Wielkanoc a u ciebie Boże Narodzenia .. i fajnie :D magiczna praca - dziękuję za wspólną zabawę z piaskownica Ki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że jakoś nie skojarzyłam tego... Tak się skupiłam na kolorach. :-)

      Usuń
  5. Boze Narodzenie na wiosnę niesamowity kontrast ) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak co miesiąc, za sprawą Uli. :) Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  6. Śliczna karteczka!Dziękuję za odwiedziny na blogu i bardzo wiosennie pozdrawia -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście czas rozpoczęcia przygotowań wczesny! To jest metoda! Ja czuję ostatnimi czasy, że dzierga natomiast z półrocznym nie wyprzedzeniem, a opöźnieniem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zawsze na któreś święta zdążysz. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)