Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 6 maja 2017

Pierwsza taca, czyli jak oswajam wiklinę

Wiklinę papierową rzecz jasna. Nie ukrywam, że wzbudzała ona moje zainteresowanie już od dawna, jednak do tej pory nie było mi z nią po drodze. Motywację miałam podwójną - po pierwsze, wyzwanie Art-Piaskownicy, a kiedy poszukiwałam instrukcji, jak taką papierową wikliną się posługiwać, to, po drugie, zachciało mi się mieć tacę, którą zobaczyłam TUTAJ.  Tematem wyzwania jest gazeta, a cóż innego bardziej kojarzy się z twórczym wykorzystaniem gazety niż papierowa wiklina właśnie?

Początkowo planowałam zacząć od czegoś niepozornego, np. podkładek pod szklanki, ALE podkładek ci u mnie dostatek, a taca zachwyciła mnie od pierwszego wejrzenia. Postanowiłam wystartować ambitnie. Z zapałem zabrałam się za kręcenie rureczek, które stopniowo przerabiałam. I tym sposobem powstała moja pierwsza praca z papierowej wikliny. Jak Wam się podoba?



Gotową tacę pomalowałam białą farbą akrylową, dno wewnątrz tacy i boki ozdobiłam delikatnym motywem róż za pomocą dekupażu, polakierowałam, wysuszyłam i gotowe. Bardzo cenny okazał się kurs, który znalazłam na blogu Świat rękodzieła - za co serdecznie dziękuję autorce bloga.



Wymiary: 32 cm x 28 cm.

Moja taca nie jest tak prosta, jak powinna być, rurki też nie były idealne, ale... myślałam, że będzie gorzej. Jestem naprawdę zadowolona z efektu i z pewnością sięgnę po papierową wiklinę jeszcze raz. 

Tacę zgłaszam na wyzwanie Art-Piaskonwnicy - EKO Art - Gazeta.

11 komentarzy:

  1. Reniu taca wyszła świetnie- moje początki z papierową wikliną były gorsze i nie nadawały sie do pokazania;D
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuje za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Obawiałam się, że też nie będę miała co pokazać, a jednak jakoś się udało.

      Usuń
  2. Witam Cię Renatko :) bardzo się cieszę że przydał Ci się mój kursik :) taca wyszła super !!!! jestem pełna podziwu !!!! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Na pewno skorzystam jeszcze z innych kursów.

      Usuń
  3. Piękny i kobiecy:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna i romantyczna. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu w Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał! Jak na debiut to jest wręcz profesjonalnie. Moje początki były mega koslawe :P taca cudowna :* i motyw serwetkowy świetnie dobrany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Wygląda na pracochłonną

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna taca!!! Wcale nie pomyślałabym, że to pierwsza rzecz z papierowej wikliny! A te róźe, to po prostu wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)