Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 13 maja 2017

Słoneczne spineczki

Choć tytuł wpisu równie dobrze mógłby brzmieć podobnie do poprzedniego: "pierwsze spineczki, czyli jak oswajam kanzashi". O kanzashi usłyszałam dawno temu, widziałam prace blogowych koleżanek, ale do tej pory aż tak nie przykuło mojej uwagi, a zapewniam, że widziałam przeróżne piękne prace wykonane tą techniką. Moją przygodę zaczynam od czegoś drobnego - są to spinki do włosów. Bardzo pomogła mi ta storna internetowa: https://kanzashi.pl/.






Nie ukrywam, że zachciało mi się zagrać w kolory z Eko-Deco, tylko czasu nie wystarczyło na coś większego. Mimo to podjęłam wyzwanie, a dzięki temu zaczęłam się uczyć czegoś nowego.


8 komentarzy:

  1. Piękne spinki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. DT Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) , dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne spineczki:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna słoneczka:)) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby trafiły w dobre ręce :) ! Dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)