Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 17 lipca 2017

Kwiatowe skrzyneczki

Kolejne moje nieco zaległe robótki, tym razem decoupage. Skrzyneczki powstały z myślą o dwóch wspaniałych kobietach, które bardzo pomogły mi w zawodowym starcie. Pudełka zakupiłam w Pepco, a ponieważ chciałam nadać im wyjątkowości, więc tu i ówdzie odpowiednio je ozdobiłam. Wybrałam wzór w zygzaki, przebijające się troszkę przez wzór z serwetki, ale wpisujące się idealnie w całość projektu.





Środek skrzyneczek ozdobiłam koronką, co dodaje im lekkości. Ponadto znalazło się też miejsce na cytat i odrobinę decoupage.





Skrzyneczki mają następujące wymiary: szerokość - 15 cm, długość - 23 cm, wysokość - 7 cm. Myślę, że będą w sam raz na kobiece drobiazgi.



Skrzyneczki zgłaszam na wyzwanie D.I.Y - Koronkowa robota



10 komentarzy:

  1. Koronki są delikatnym akcentem i pięknym wykończeniem wnętrza skrzyneczek, nadają kobiecego charakteru Twoim pracom.
    Dziękuję za udział w koronkowym wyzwaniu na blogu DIY - Inka-art DT/DIY

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne koronkowe wykończenie! A wzór kwiatów na obu skrzyneczkach przepiękny! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo starannie dobierałam serwetki.

      Usuń
  3. Rzadko widuje się ozdobiony środek. Z pewnością obdarowane będą zadowolone z prezentu. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY - Kasia/DT DIY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje mieć nadzieję, że tak właśnie było. Dziękuję.

      Usuń
  4. Super! Ukryte piękno w środku dodaje niezwykłego uroku. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie! W imieniu DT DIY dziękuję za udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)