Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

wtorek, 18 lipca 2017

Letnia kartka imieninowa

Tytułowa kartka powstała dość szybko i bardzo mi się podoba. Do jej zrobienia wykorzystałam motywy z serwetek - słoneczniki, fiołki i motyle. Płotek powstał z tektury i lekko podkolorowałam go pastelami. 





Natomiast do zrobienia tła użyłam stempli zrobionych z rolki po papierze toaletowym i patyczków kosmetycznych. 




Kartkę zgłaszam na wyzwanie Art-Piaskownicy - Style: Stemplowany.


4 komentarze:

  1. Słoneczna karteczka:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak lato i osoba, która ją dostała.:) Dziękuję.

      Usuń
  2. Piękna kartka!!! Niesamowicie dbasz o szczegóły! Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)