Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 5 lipca 2017

Niezapominajka

Z radością wróciłam do robótek jeszcze w czerwcu, a efekty tego powrotu będę powoli dozować na moim blogu. Koniec miesiąca był szczególnie intensywny w ekspresję twórczą, a to za sprawą końca roku szkolnego. Dzięki wielu osobom pierwszy rok mojej "prawdziwej" pracy minął w miłej, radosnej atmosferze i w jakiś sposób, tak od serca, chciałam im za to podziękować. 



Jednym z upominków był kwiatek - z racji koloru nazwałam go niezapominajką. Niezapominajka powstała w naprawdę ekspresowym tempie. Już chciałam tę robótkę odłożyć, zrobić na spokojnie w wakacje, ale ostatecznie uparłam się i skończyłam. W porywie natchnienia zapomniałam zrobić zdjęcie robótki przed, żeby Wam pokazać, ile w tym kwiatku się zmieniło. W wersji oryginalnej kwiatek na środku miał napis w języku angielskim - zamalowałam to na biało, przykleiłam stempelek z napisem "dziękuję" i ozdobiłam niebieskim kolorem oraz lekko musnęłam brokatem. Tyłu nie zmieniałam.




Płatki kwiatka natomiast miały wyglądać tak, jak ten przy sznurku, czyli całe wylepione quillingowymi elementami. Gdybym miała tak właśnie to robić, z pewnością do końca czerwca nie wyrobiła bym się z robótką i dlatego przymierzyłam do pozostałych płatków kilka zawijasków, które bardzo ładnie dopasowały się do reszty. Efekt był na tyle zadowalający, że więcej nie kręciłam. Płatki wykończyłam farbą i brokatem i tak powstała moja niezapominajka. Średnica kwiatka to 15 cm.




Moją pracę zgłaszam do wyzwania Art-Piaskownicy - Techniki: Quilling.




14 komentarzy:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)