Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

sobota, 8 lipca 2017

Słodki bukiet

Mały bukiecik dla małej dziewczynki, taki, który zmieścił by się w rączkach dziecka... I, moi drodzy, taki mi jednak nie wyszedł. Ten bukiet jest ciut większy, ma ok. 25 cm średnicy. W przygotowaniu kwiatów pomógł mi ten filmik: KLIK. Wybrałam piwonie przypadkowo - szukając inspiracji trafiłam akurat na to nagranie. Myślę, że był to całkiem dobry wybór. Kwiatków jest 11, w każdym ukryty jest lizak, który lekko się wyjmuje nie naruszając przy tym konstrukcji kwiatka. Tak więc, jeśli państwo młodzi zechcą zachować bukiet na jakiś czas na pamiątkę, to i bez lizaków też będzie wyglądał dobrze.









To mój debiut w robieniu tego typu upominków i myślę, że jest całkiem udany. Pracę zgłaszam na wyzwanie Eko-Deco: Graj w kolory: różowy.


17 komentarzy:

  1. piękny i bardzo słodki, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknę kwiaty:) Dziękuje za udział w wyzwaniu Eko-deco. Pozdrawiam Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bukiet! Dzięki za udział w wyzwaniu EKO-DECO

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny bukiet :) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja córka byłaby zachwycona takim bukietem. ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej też się spodobał, musiałam trzymać go z dala od małych rączek. :)

      Usuń
  7. mmm... słodki bukieciki. 😁 Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Marta. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł! Dziękuję za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny bukiet:) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kto nie lubi takich słodkich bukietów - dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)