Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

niedziela, 2 lipca 2017

Spineczka

Urlop. To słowo niesie ze sobą wiele nadziei na wypoczynek, czas spędzony z rodziną, wyjazdy, robótki... Wyczekiwany czas dla wszystkich. Mam dziś wreszcie chwilę, aby usiąść przed komputerem i zajrzeć na bloga, na którym zrobiło mi się trochę zaległości. Zamierzam je powoli nadrobić. Na początek wakacji pokażę spineczkę z kwiatków kanzashi. Powstała ona w maju, dla córeczki, na wesele. Dawno temu, jak widzicie. Od tamtej pory nie miałam czasu pokazać jej światu. Robiona w pośpiechu, tu i ówdzie niedoskonała, ale mimo to podoba mi się.



   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)