Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 31 lipca 2017

Zapach Prowansji

Po raz kolejny wyzwanie Art-Piaskownicy zainspirowało mnie do stworzenia kartki, tym razem z okazji urodzin. Zdjęcia przedstawiają moją pierwszą próbę techniki zwanej iris folding. Planowałam na pierwszy ogień wziąć serce, ale, jak widać, wyszło inaczej. Jak Wam się podoba?



Do kartki przykleiłam gałązki lawendy, co sprawiło, że kartka jest pachnąca.



Kartkę zgłaszam na wyzwanie Art-Piaskownicy pt. Style: prowansalski.


6 komentarzy:

  1. Świetna kartka i w tym klimacie bardzo się sprawdził ten "iris folding" Cudne lawendowe pola stworzyłaś, a zapach to ja nawet przez komputer czuję :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przemyciłam choć trochę prowansalskiego klimatu. Dziękuję. :)

      Usuń
  2. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne lawendowe pola :) Muszę bliżej przyjrzeć się tej technice, zaciekawiła mnie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtPiaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemna technika - polecam. W internecie znajdziesz mnóstwo wzorów, ale i bez nich da się coś zrobić. Dziękuję. :)

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)