Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 4 sierpnia 2017

Koronkowa elegancja

Uff, udało mi się skończyć kolejnego ufoka. Zaczęłam tę serwetkę mając na myśli konkretne miejsce, do którego miała trafić. I miały być cztery serwetki, a nie jedna. Z upływem czasu straciłam ochotę na ich szydełkowanie, pomysł przestał mi się podobać, zabrakło chęci i czasu, żeby to skończyć. Dlatego zrezygnowałam z pomysłu o kwadratowych serwetkach i zamiast kwadratu zrobiłam prostokąt, a korzystając z czasu wolnego w samochodzie dziergałam, ile się dało. Ostatni rząd skończyłam już po powrocie z wakacji, w domu. 




Materiały: kordonek Ariadna Maja 8.
Wymiary: 57 cm x 87 cm.

16 komentarzy:

  1. Piękna, elegancka serwetka. Na pewno znajdziesz dla niej miejsce. Śliczna jest. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Oczywiście, co do tego, że znajdę dla niej miejsce, nie ma najmniejszych wątpliwości. :)

      Usuń
  2. Cudna serweta. Oczu oderwać od niej nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wzór znalazłam w internecie, ale po takim czasie, nie mam pojęcia, z jakiej strony korzystałam.

      Usuń
  3. śliczna jest:)ale rozumiem niechęć, sama nie lubię powtarzać elementy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie brnęłam w większą ilość. :) Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Ależ ona jest śliczna! Warto było pomęczyć się troszkę:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kiedy czytam Wasze komentarze, to zaczynam wierzyć, że rzeczywiście serwetka wygląda ładnie. Zmęczenie robótką zapewne przeszkodziło w bardziej entuzjastycznej ocenie.

      Usuń
  5. Cudowny wzór, całość prezentuje się niesamowicie delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwetka wygląda przepięknie i mega delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)