Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

środa, 2 sierpnia 2017

Stoliczek podróżny

Do wyjazdu nad polskie morze przygotowałam się starannie, zwłaszcza że jechała z nami nasza córeczka. A żeby umilić dziecku czas, zrobiłam taki oto podróżny stoliczek. 

Do zrobienia stolika wykorzystałam deseczkę z Pepco, starłam napis, pomalowałam na biało i ozdobiłam decoupage'm.




Planowałam z obu stron wykorzystać dziecięce motywy, ale jakoś nie mogłam nic dobrać, poprawiałam dwa razy, bo zawsze coś mi nie pasowało. Ostatecznie z jednej strony pozostała krówka i motyle, natomiast druga miała już pozostać biała, jednak trafiłam na delikatne, kwiatowe serwetki i wykorzystałam ten motyw.





Stoliczek ma wymiary 30 cm x 40 cm. Dobrze się na nim trzymało książki i rysowało "piś, piś", a jak wisiał, to można było nóżkami robić "buju, buju". :-)


4 komentarze:

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)