Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

poniedziałek, 6 listopada 2017

Lost in Time

Dawno nie sięgałam po szydełko, a o robieniu chusty na szydełku nie myślałam od dawna. Jednak za sprawą wzoru Johanny Lindahl zrobiłam mały szydełkowy przerywnik. Chusta jest mała, bo i robiona z myślą o małej osobie. 


Wymiary: 78 cm x 37 cm.
Wzór: "Lost in Time" Johanna Lindahl
>>KLIK<<
Włóczka: Nako Moher Special Ebruli;
10 % mohair, 10 % wełna, 80 % akryl;
100 g/ 550 m.



16 komentarzy:

  1. Piękna chusta i w kolorze i wzorze i oczywiście wykonaniu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna chusta! Akurat mam zamówienie na kilka chrust dziecięcych, więc bardzo dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. :) Chustę bardzo fajnie się robi, tylko z liczeniem czasem musiałam uważać.

      Usuń
  3. Perfekcyjnie wykonana.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wyszła! Czytałam an grupie facebookowej, że trzeba uważać przy jej robieniu, bo chyba nie wszystko jest tam jasne. Ja na razie skończyłam mojego pierwszego enterlaka :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie wiem, czy wszystko jasne czy nie. Na początku starałam się dokładnie liczyć ilość oczek, a potem dorabiałam, jak brakowało. Nie widać, że gdzieś się nie doliczyłam :-)

      Usuń
  5. Przepiękne! Nie mogę się napatrzeć :) Mam ostatnio fazę szydełkowo-drutową.
    Też mam taką włóczkę tylko już 65 g. Ile Ci poszło na tę chustę i na jaki wiek ją robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zużyłam ok. połowy motka, może ciut więcej. Chusta przeznaczona jest dla prawie dwulatki, wystarcza, żeby zawiązać ją z tyłu.

      Usuń
  6. Śliczna!! Już dawno nic sobie nie zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Zawsze możesz to zmienić.

      Usuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)