Wszystkie prace zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa. Jeśli zdarza się inaczej - wyraźnie o tym informuję. Uszanuj to, proszę, i nie kopiuj, nie rozpowszechniaj zdjęć, tekstów oraz wzorów prac bez mojej zgody.

piątek, 26 lutego 2016

Pierwsze butki

Moja córeczka doczekała się swoich pierwszych bucików - włóczkowych, bo jeszcze sporo miesięcy musi upłynąć zanim zacznie stawać na nóżki. Jestem z nich bardzo zadowolona, ba, nawet dumna! Nie są to z pewnością ostatnie butki, jakie zrobiłam. Zapewne mniej więcej za miesiąc trzeba będzie robić kolejne, bo maleńka stopka przecież urośnie. I zrobię je z wielką przyjemnością.




Wzór: Sabrina - Buciki,
nr 3/ 2015.
Długość stopy - 9,5 cm.

Włóczek do zrobienia bucików nie kupowałam, wykorzystałam to, co mam w pudełku. Dzięki temu zalega mi kilka metrów włóczek mniej, więc tym samym kwalifikuję butki do akcji WZW.

Akcja WZW

Kilka dni przed butkami wykorzystałam inny kawałek zalegającej włóczki, żeby zrobić coś, co zakryje dziurki w sukience. I w ten sposób powstał kwiatek - kieszonka. Robótka niewielka, ale do akcji WZW też się nadaje.



8 komentarzy:

  1. Buciki przesłodkie namałe stópki, a pomysł z kieszonką trafiony- żadnych dziurek nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne buciki na małe stópki, urocze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buciki. Wczoraj właśnie zrobiłam pierwsze buciki na szydełku i bardzo ciekawa jestem dla jak dużego dziecka się nadają. Możesz napisać, jak długą stópkę ma Twoje maleństwo i ile ma miesięcy, żebym mogła się zorientować?. Chciałam zrobić dla córeczki koleżanki jako prezent niespodziankę i tak dziergam trochę na oślep. Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Musisz wziąć pod uwagę, jakie to dziecko jest. Moja córeczka urodziła się dosyć spora i szybko rośnie, ma niecałe dwa miesiące, a bucik ma długość 9,5 cm. Przy wzorze ten rozmiar stopy jest sklasyfikowany dla dziecka 3-miesięcznego. Jeśli zrobisz ciut większe buciki, to przydadzą się później, dzieci przecież tak szybko rosną. :)

      Usuń
  4. Reniu śliczne butki! Twoja córeczka to szczęściara:)

    OdpowiedzUsuń

Napisz, co o tym myślisz. :) Dziękuję. :)